samodzielny przegląd gazu landi renzo

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • filip_auto
    Ambiente
    • 2011
    • 164

    Zmiana zasilania reduktora

    Witam wszystkich tak się złożyło że nie mam czasu zabrać się za przerabianie gazowni.

    Może w piątek po Bożym Ciele dam radę.

    Na dzień dzisiejszy oszukałem czujnik płynu który założony jest na przewodzie zasilającym parownik poprzez owinięcie otuliną kauczukową, I powiem wam że działa. Czujnik się tak szybko nie wychładza i po około 800 metrach auto już jedzie na gazie mowa tu o 1.6 BFQ przy temperaturze około +- 4 do 8 stopni na zewnątrz. BSE ma krótsze przewody i przełącza się znacznie szybciej.

    Komentarz

    • tom.tom
      Rider
      • 2009
      • 296

      Zamieszczone przez obrus
      Zamieszczone przez tom.tom
      Picasso_26

      gdybyś podesłał skopiowane do pliku txt (albo wkleił do postu) wszystkie liczby z mapy, to wkleiłbym je do exela i pokazałbym Ci graficznie, jaką masz mapę. Nie chce mi się przepisywać tego na piechotę .......
      Postaram sie wrzucić za dzień lub dwa. Jeśli nadal potrzebujesz - pisz

      tom
      Pozdrawiam tom_tom

      Komentarz

      • obrus
        Elegance
        • 2011
        • 783
        • Octavia II (1Z3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        Nadal aktualne

        Komentarz

        • Wojtenio
          L&K
          • 2012
          • 1094
          • Octavia III (5E3)
          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

          Dobre wieści dla posiadaczy LPG LR z nowym softem 3.0 jest możliwość przełączenia instalacji by odpalała przy rozgrzanym silniku od razu z gazu .
          Oczywiście potrzebny jest do tego interfejs i nowe oprogramowanie LR 2.16.4 lub 2.16.3 starsze wersje nie łączą się z centralką i wyrzuca błąd error code C03 .no chyba że serwisant będzie łaskawy i włączy tą opcje podczas serwisu .
          Z urzędu ta opcja jest wyłączona a w starszych wersjach programu nawet nie występuje .
          Załączone pliki

          Komentarz

          • obrus
            Elegance
            • 2011
            • 783
            • Octavia II (1Z3)
            • BSE 1.6 MPI 102 KM

            Ja tam wyznaję zasadę, że odrobinę dłużej na benzynie silnikowi przysłuży się, a oszczędności w kieszeni będą iluzoryczne. Z drugiej strony, jak sprawdzić wersję softu LR? U mnie nie widzę tej opcji.
            Zauważyłem jeszcze, że przy "silniku" masz wolnossący, a ja mam zaznaczone "Pochlon..." (patrzę na screen, który zrobiłem jakiś czas temu i nie pamiętam, jak to wygląda w całości). Podobnie "typ sygnału obrotów" ja mam "słaby" a Ty "standardowy". Co ta różnica powoduje.
            Załączone pliki

            Komentarz

            • Wojtenio
              L&K
              • 2012
              • 1094
              • Octavia III (5E3)
              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

              obrus wersję softu masz na pierwszej stronie ekranu na dole na pasku zaraz po połączeniu a to co wrzuciłem to jest zrzut z samego laptopa nie podłączonego do auta ( widać to po braku parametrów na dolnym pasku i dlatego takie nastawy ( to co jest z programu jak nie jest podłączony ) jak wieczorkiem będę miał czas (dzisiaj jestem na wyjeździe ) to wrzucę zrzut z moich nastaw .
              Ale już widzę po wersji programu LR że pewnie masz soft 016 dla upewnienia się możesz to sprawdzić na odwrotnej stronie sterownika gdzie jest to wygrawerowane FW-16 , starsza wersja łączyła się z programem gdzie właśnie na podstronie konfiguracji jest tylko do F9 a nowsza jest do F11 zwróć na to uwagę .Zanim to ogarnąłem nie mogłem się połączyć z centralką aż się doczytałem że z nowym softem to łączą się wersje programu te z mojego posta wyżej i w nich jest opcja uruchomienia na gorącym silniku .Soft ten dopiero został wprowadzany na koniec 2011 roku i została zmieniona centralka sterująca specjalnie obsługująca ten soft .Przy próbie wgrania nowego softu na starą centralkę ponoć wywala błąd i nie przyjmuje go .
              Załączone pliki

              Komentarz

              • t271828
                Elegance
                • 2008
                • 928

                Zamieszczone przez Wojtenio
                Dobre wieści dla posiadaczy LPG LR z nowym softem 3.0 jest możliwość przełączenia instalacji by odpalała przy rozgrzanym silniku od razu z gazu .
                IMO jesli bedziemy gdzie sie da ograniczac spalanie benzyny, to moga sie pojawic problemy z wtryskami.

                Komentarz

                • Wojtenio
                  L&K
                  • 2012
                  • 1094
                  • Octavia III (5E3)
                  • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                  obrus Obiecany zrzut z moich ustawień
                  Załączone pliki

                  Komentarz

                  • logan_x
                    Rider
                    • 2011
                    • 401
                    • Octavia I (1U2)
                    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                    Mam problem z instalacja omegas.
                    Pierwszym objawem był check i zbyt bogata mieszanka i nie równa praca np. przy 1000 obr/min tak jak by nie palił na jeden cylinder.
                    Byłem u gazownika na wymianę filtrów i przy okazji trochę mi podregulował instalację. Powiedział, że zmniejszył czasy wtrysków. Nie mam zapisanej konfiguracji wyjściowej, bo nie miałem wtedy działającego kabelka.
                    Po tej regulacji i przejechaniu około 300 km, znowu zapalił się check.
                    Sprawdziłem tym razem zbyt uboga mieszanka.
                    Mam już kabelek do gazu. Próbowałem zrobić auto konfigurację, ale nie za bardzo się udało. Czasy współczynników k poniżej 100, a w niektórych polach wartość 0.

                    Moja konfiguracja.








                    Czyli nadal mieszanka zbyt bogata

                    ustawiłem współczynniki takie jak ma kolega tom.tom




                    Co jest nie tak.
                    Czasy wtrysku gazu są krótsze od czasów wtrysku benzyny, a mieszanka nadal jest zbyt bogata.
                    Przebieg 140 kkm.
                    Czas pracy na lpg blisko 3000 godzin.
                    Czyżby wtryski już tak lały ?

                    Komentarz

                    • Picasso_26
                      Drive
                      • 2008
                      • 47

                      KOLEGO LOGAN - SPRAWDŹ NAJPIERW CIŚNIENIE NA PAROWNIKU POWINNO BYĆ W OKOLICY 1,34 BAR - MOŻE COŚ Z PAROWNIKIEM. NASTĘPNIE WYKASUJ VAGIEM USTAWIENIA KRÓTKO I DŁUGOTERMINOWE (BYŁO W TYM WATKU JAK TO ZROBIĆ) NASTEPNIE POJEŹDZIJ OK 1000 KM NA BENZYNIE I DOPIERO MOŻESZ ROZPOCZĄĆ REGULACJE. TO, ŻE KOLEDZE TOM.TOM DZIAŁA NA TAKICH USTAWIENIACH NIE ZNACZY, ŻE TOBIE TEŻ NA NICH BEDZIE DZIAŁAĆ, KAŻDY SILNIK WYMAGA INDYWIDUALNEGO POJĘCIA MOŻESZ MIEĆ NP. TROCHE NIŻSZE ALBO WYZSZE CISNIENIE I JUŻ USTAWIENIA TOM.TOMA NIE BĘDĄ SIE NADAWAŁY DLA TWOJEGO AUTA. POZDRAWIAM

                      Komentarz

                      • logan_x
                        Rider
                        • 2011
                        • 401
                        • Octavia I (1U2)
                        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                        Udało mi się ASO Skody od którego kupiłem auto przekonać do zdiagnozowania przyczyny zapalania się checka, nie mogli sobie poradzić z regulacja.
                        Skończyło się na wymianie wtrysków, na szczęście koszty wzięli na siebie.
                        Po wymianie całkiem inne auto, lepiej się zbiera i check nie denerwuje co chwile.

                        Komentarz

                        • skiren
                          Classic
                          • 2012
                          • 4

                          Wojtenio na jaki zakres masz ustawioną sondę lambda w zakładce F2. Mam podobną wartość 2,76V,ale u mnie wyświetlana jest na czerwono.
                          Nie do końca ogarniam temat z lambdą, ale wydaje mi się, ze powinna pracować w zakresie 0-1V, a tu 2,76V :!: Może wskazuje zbyt bogata mieszankę? Może nasze sondy są 5V?

                          Komentarz

                          • Ermac
                            Classic
                            • 2012
                            • 37

                            Miał może ktoś taką sytuacje, że w momencie korygowania mapy pojawia się Check + Kontrola trakcji lub migający check z dźwiękiem (oba ww. przypadki występują na przemian) ?

                            Komentarz

                            • leonn
                              RS
                              • 2011
                              • 2726
                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                              Zamieszczone przez Wojtenio
                              Dobre wieści dla posiadaczy LPG LR z nowym softem 3.0 jest możliwość przełączenia instalacji by odpalała przy rozgrzanym silniku od razu z gazu .
                              Oczywiście potrzebny jest do tego interfejs i nowe oprogramowanie LR 2.16.4 lub 2.16.3 starsze wersje nie łączą się z centralką i wyrzuca błąd error code C03 .no chyba że serwisant będzie łaskawy i włączy tą opcje podczas serwisu .
                              Z urzędu ta opcja jest wyłączona a w starszych wersjach programu nawet nie występuje .
                              Koledzy mam pytanie o interfejs jakim się łączycie z LR. Mam oryginalny interfejs AC stag i taką przejściówkę -- > http://allegro.pl/show_item.php?item=3088420885 program LR omegas 2.4.3.
                              I wywala mi błąd, „Podłączona centrala nie jest kompatybilna Połączenie niemożliwe (error code C03)”. Czy to wina przejściówki? Zauważyłem, że w przejściówce są inaczej kable zamienione, nie te dwa środkowe. Czy może być to jednak ten problem o którym piszę Wojtenio, nowe oprogramowanie LR 2.16.4 lub 2.16.3? Czy to jest problem z kablem czy z programem?
                              Octavia z września 2011 instalacja LR też.

                              Komentarz

                              • Wojtenio
                                L&K
                                • 2012
                                • 1094
                                • Octavia III (5E3)
                                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                leonn Z tego co czytałem to interfejs od staga też pasuje do LR ale trzeba zamieni dwa przewody ale skoro masz już przejściówkę to pozostaje Ci sprawdzenie na innej wersji programu .Miałem podobny problem i po wymianie softu LR na nowszy interfejs odpalił .
                                Wersja softu jest wygrawerowane na sterowniku . Najnowszy wszedł chyba na koniec 2011 r
                                Tu masz coś na temat :



                                skiren Mam ustawione na 5-0 .

                                Komentarz

                                • Ermac
                                  Classic
                                  • 2012
                                  • 37

                                  Ma może ktoś z was mapę, która jest wgrywana standardowo w ASO ?

                                  Komentarz

                                  • elpolacco
                                    L&K
                                    • 2010
                                    • 1372
                                    • Volkswagen
                                    • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                                    Panowie, doradźcie jaki kabel kupić do własnego użytku do LPG? Mam Fabię z fabryczną instalacją LandiRenzo, ale jak można za niewielką cenę kupić trochę droższy, ale taki który podejdzie do innych instalacji to byłbym bardziej nim zainteresowany.

                                    Z góry dziękuję za pomoc i na pewno będę jej jeszcze potrzebował ;]
                                    VW Golf Sportsvan 1.2 TSI 110KM

                                    Komentarz

                                    • leonn
                                      RS
                                      • 2011
                                      • 2726
                                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                      Zamieszczone przez elpolacco
                                      jaki kabel kupić do własnego użytku do LPG?
                                      Ori AC Stag i przejściówka z aledrogo

                                      Komentarz

                                      • elpolacco
                                        L&K
                                        • 2010
                                        • 1372
                                        • Volkswagen
                                        • CYVB 1.2 TSI 110 KM

                                        A można prosić o jakieś linki z alledrogo, żeby nie strzelił jakiejś gafy?
                                        VW Golf Sportsvan 1.2 TSI 110KM

                                        Komentarz

                                        • beatnik
                                          Ambiente
                                          • 2011
                                          • 226

                                          lepiej cos takiego FTDI
                                          jeden

                                          czy zwykly
                                          dwa
                                          7.3LPG/100 ~ 60km/h

                                          Komentarz

                                          • logan_x
                                            Rider
                                            • 2011
                                            • 401
                                            • Octavia I (1U2)
                                            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                                            Zamieszczone przez beatnik
                                            lepiej cos takiego FTDI
                                            jeden

                                            czy zwykly
                                            dwa
                                            Miałem podobny do tego "zwykłego" i nie udało mi się połączyć z centralką.
                                            Zamieniłem na FTDI, od tego samego sprzedawcy jak w linku, działa bardzo dobrze.
                                            Kupiłem z uniwersalna końcówką + przejściówkę nr 3

                                            Komentarz

                                            • beatnik
                                              Ambiente
                                              • 2011
                                              • 226

                                              Zamieszczone przez logan_x
                                              Zamieszczone przez beatnik
                                              lepiej cos takiego FTDI
                                              jeden

                                              czy zwykly
                                              dwa
                                              Miałem podobny do tego "zwykłego" i nie udało mi się połączyć z centralką.
                                              Zamieniłem na FTDI, od tego samego sprzedawcy jak w linku, działa bardzo dobrze.
                                              Kupiłem z uniwersalna końcówką + przejściówkę nr 3
                                              nawet jak logowalem sie do ladni, widze ze ich soft FTDI wspiera.
                                              7.3LPG/100 ~ 60km/h

                                              Komentarz

                                              • leonn
                                                RS
                                                • 2011
                                                • 2726
                                                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                                Zamieszczone przez elpolacco
                                                A można prosić o jakieś linki
                                                Interfejs kupowałem tutaj http://allegro.pl/oryginalny-interfe...252256054.html ,a przejściówkę tutaj http://allegro.pl/201-przejsciowka-r...=xr#tabsAnchor

                                                Komentarz

                                                • beatnik
                                                  Ambiente
                                                  • 2011
                                                  • 226

                                                  mama kabelek i dziala.

                                                  Pytanko probuje zmienic parametr temperatura wody dla zmiany, mam na 40 wpisze cos innego to po wyjsciu z tego pola spowrotem wpisuje 40 wtf?
                                                  7.3LPG/100 ~ 60km/h

                                                  Komentarz

                                                  • gregors
                                                    Drive
                                                    • 2010
                                                    • 95
                                                    • Octavia II combi (1Z5)
                                                    • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                                    witam, jak zmienisz wartość to zatwierdź ją ENTEREM. Jak sie nie uda to masz zablokowaną opcję zmiany na niższą i tylko LR może pomóc.
                                                    Pozdrawiam GregorS

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...